فرهادی که هیچ بیستونی نمیشناسد...
ستاره های ابی

ss

 

 

 

 

 

نیمه ی اول: استقلالِ هوشمند و با برنامه

نیمه ی اول بازی با آن که گلی در برنداشت چند نکته ی فنی قابل توجه را به خود دید.
اولین نکته حضور اشجاری در سمت چپ استقلال بود. با حضور او سمت چپ جان تازه ای به خود گرفت. در واقع اشجاری نیروی محرک عباس محمدرضایی نیز شده بود و محمدرضایی با تکیه بر اشجاری شعاع حرکتی خود را در بازی بیشتر کرد. ضمناً این تغییر و حضور حاتمی و برهانی باعث شد تا استقلال از هر سه نقطه ی راست، چپ و میانی حملات پر دامنه ی خود را انجام دهد.
پرسینگ هوشمندانه از جانب بازیکنان استقلال نیز از دیگر نکات قابل توجه این نیمه بود. نفرگیری یار به یار بازیکنان صنعت نفت از جانب بازیکنان استقلال به قدری هوشمندانه و مستمر انجام شد که تا دقیقه ی ۳۰ بازی حتی کمتر نامی از پژمان منتظری و حنیف عمران زاده شنیده شد و همه ی این امور در نبود ساموئل قدرتی انجام شد. این تقسیم بار پرسینگ در بین تمامی بازیکنان شایسته ی تقدیر بود.
با اخراج حاتمی نیز از دامنه ی حملات استقلال کاسته نشد و حتی می توان گفت این حملات رنگ افزایش نیز به خود دید. تنها مشکلی که با این اخراج به وجود آمد عدم حمله از عمق دفاع صنعت نفت بود.

نیمه ی دوم تحت تأثیر مستقیم فرهاد مجیدی

قلعه نویی خوب می دانست که با از دست دادن یک بازیکن و ده نفره شدن دیگر نمی توتواند تعویض های خود را با گذشت زمان از نیمه انجام دهد و باید تعویض ها را در همان ابتدای نیمه انجام می داد تا بازیکنان زودتر در ترکیب تیمی جا بیفتند و برنامه های مربوطه هر چه بهتر انجام گیرد. از این رو بود که اکبرپور و صادقی به زمین بازی وارد شدند. با این کار تعادل بین خطوط رعایت می شد و همچنین صادقی می توانست خلأ ناشی از عدم وجود یک بازیکن در زمین بازی و فشار احتمالی را کاهش دهد.
اما با ورود مجیدی به بازی بار هجومی تیم به مراتب افزایش یافت و صنعت نفت شدیداً به لاک دفاعی رفت. انگیزه ی فرهاد برای گلزنی کاملاً مشهود بود. مجیدی مثل همیشه تأثیرگذار بود و تلاش زیادی در بازی انجام می داد. همکاری مجیدی، جباری و حیدری بارها خط دفاع صنعت نفت را آزار داد. حملات آن قدر ادامه یافت که سرانجام در پی یک شروع مجدد و با پاس گل فرهاد مجیدی پژمان منتظری دروازه ی صنعت نفت را باز کرد. نفت چیزی برای از دست دادن نداشت و با حداکثر توان خود روی به دروازه ی استقلال آورد و سرانجام در پی یک رفت و برگشت گل خود را به ثمر رساند. اما جباری زیدان و مجیدی در زمین بودند. با پاس زیبا و بی نقص جباری و هوشیاری و ضربه ی تمام کننده ی مجیدی بار دیگر شادی به اردوی آبی ها بازگشت. مجیدی نشان داد که هیچ بیستونی در مقابلش یارای مقاومت ندارد.

پیش به سوی آسیا

با این برد استقلال بار دیگر به صدر بازگشت و حالا همه ی توجه کادر فنی، بازیکنان و هواداران باید معطوف به لیگ قهرمانان آسیا باشد. استقلال نشان داده که هیچ حاشیه ای نمی تواند در هدفش خللی ایجاد کند و همواره روند خوب خود را حفظ خواهد کرد. حالا باید منتظر درخشش آبی پوشان در جام قهرمانان آسیا باشیم. به امید ستاره ای دیگر…

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا❤7
ساعت11:46---9 اسفند 1391
ایشالله توئم ببینیشپاسخ:آی گفتی مهسا خدا از دهنت بشنوه آبجی...

ss.m91
ساعت13:03---6 اسفند 1391
راستی نگاری میگن سیدمهدی آنفولانزا گرفته راسته؟
پاسخ:آره داداشم مریض شده.واسش دعا کنید خوب شه.الهی بمیرم کاش من به جاش مریض شده بودم


لاله
ساعت12:42---6 اسفند 1391
سلام نگار جونم تبریک خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد.واقعا بازی قشنگی بود. بچه ها نشون دادند که اگه ده نفره هم بشن بازم قهرمانن....
پاسخ:سلام لاله جون.به شما هم تبریک.آره عزیزم ما همیشه قهرمانیم اگه خدا بخواد و تیممون مثل الان عالی باشه


ss.m91
ساعت12:40---6 اسفند 1391
سلام نگاری خیلی تبریک میگم.دم داداش فرهاد گرررررم عالی بازی کرد مثل همیشه.ممنون بابت آپ قشنگت
پاسخ:سلام عزیزم.آره داداش فرهادم همیشه ماه و عالی بوده و هست و خواهد بود.


نیلو عاشق آرش
ساعت12:39---6 اسفند 1391
سلاااااااااااام نگار جون.تبرررررررریک خیلییییی.دیدی فرهادا چه گلی زد؟؟؟؟راستی آپت خیلی بود خصوصا عکس فرهاد جون
پاسخ:سلام نیلو جونم.آره دیدم داداش فرهاد گلما.همیشه داداشم عالیه.ممنون عزیزم


kati-7
ساعت12:36---6 اسفند 1391
سلام دوست استقلالی.آپت خیلی خوب بود.عاااااااالی بود نگار جون.راستی خیلی تبریک میگم برد شیرین تیممون را.
پاسخ:سلام کتی جان.ممنون.به شما هم تبریک میگم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در شنبه 5 اسفند 1391برچسب:بازی استقلال و نفت,عکس های فرهاد مجیدی,ساعت 20:42 توسط نگارمجیدی|



      قالب ساز آنلاین